Klachten
Ons bedrijf wilt haar klanten naar tevredenheid bedienen met goed advies, de beste producten en goede service. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met een van onze producten of diensten.
Wanneer u een klacht heeft verzoeken wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken per e-mail of telefoon. Vervolgens zullen wij zo spoedig mogelijk op uw bericht reageren en proberen de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
E-mail: contact@hlgolf.be
Telefoon: +32 (3) 666 39 49
Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het behandelen van de klacht meer tijd nodig hebben dan zullen wij u tijdig hiervan op de hoogte stellen.
Als u uw klacht naar ons toestuurt willen u vragen uw klacht te voorzien van de volgende gegevens:
Uw naam, adres en woonplaats
Vermeld een factuurnummer of stuur een kopie van uw factuur
Geef een duidelijke omschrijving van de klacht zodat wij u optimaal kunnen helpen
Indien mogelijk; een of meerdere foto’s van het gebrek als bijlage mee sturen.